Jak kupować?

Zakupy w sklepie Wojciech Kwiecień strażaczki.pl .

1. Konto klienta
Konto klienta w Sklepie nie jest obowiązkowe, jednak zapewnia możliwość ciągłego monitorowania zamówienia oraz szybszy kontakt z obsługą Sklepu. Aby zarejestrować się i założyć nowe konto wymagane jest posiadanie aktywnego adresu email, podanie wszelkich niezbędnych danych, oraz zaakceptowanie Regulaminu. Rejestracja zapewnia szybsze składanie zamówień, dzięki automatycznemu uzupełnianiu danych.
 
2. Zakupy bez rejestracji
W Sklepie możliwe są także zakupy bez obowiązku rejestracji konta. Wiąże się to jednak z wymogami podania wszelkich niezbędnych danych, które będą wykorzystywane w dalszych procesach. Obowiązkiem podczas składania zamówienia jest także zaakceptowanie Regulaminu Sklepu.
 
3. Wybór produktów
W Sklepie istnieje możliwość skorzystania z wyszukiwarki produktów. Poszczególne kategorie także ułatwiają zlokalizowanie danego towaru. Po wyborze odpowiedniego przedmiotu i dobraniu wszelkich obowiązkowych parametrów trafia on do koszyka. Następnie dokonujemy wyboru sposobu dostawy oraz dokonujemy płatności.
 
4. Zamówienia indywidualne
Nasz Sklep oferuje wykonanie koszulek, bluz, polarów itd. z własną personalizacją. W celu dokładniejszej oferty należy kontaktować się z obsługą sklepu. Realizujemy indywidualne projekty dla całych jednostek OSP. Emblematy, loga na koszulkach i smyczki to nasza specjalność!
 
5. Płatności i dokumenty sprzedaży
Wybór płatności za towar następuje na etapie składania zamówienia. Sklep oferuje płatności przelewem, pobraniem, gotówką przy odbiorze osobistym bądź poprzez szybkie płatności w systemie DotPay. Podczas składania zamówienia Klient zobowiązany jest do wyboru dokumentu sprzedaży (faktura bądź paragon). W przypadku wyboru faktury obowiązkowe jest podanie wszelkich danych, niezbędnych do jej wystawienia. W przypadku braku tych informacji jedynym dokumentem sprzedaży, który zostanie dołączony do zamówienia jest paragon. 
 
6. Realizacja zamówienia
Wiele z oferowanych produktów posiada status "pod zamówienie". Wiąże się to z dłuższym czasem oczekiwania, o którym Klient może uzyskać informację jeszcze przed złożeniem zamówienia. Kontakt ze Sklepem może odbywać się w drodze mailowej, telefonicznej lub poprzez czat na stronie sklepu.
Oczekiwanie na dostawę zamówionych produktów uzależnione jest od stanów magazynowych dostawców, charakterystyki towarów, bądź okresu, w jakim dany przedmiot został zamówiony. Specyfikacja niektórych towarów oferowanych w Naszym Sklepie sprawia, że nie wszystkie dostępne są od ręki. Indywidualne zamówienia i czas ich realizacji także aktualizowane są na bieżąco.
 
7. Dostawy
Towar wysyłany jest za pośrednictwem paczkomatów InPost, kuriera DHL bądź poprzez Pocztę Polską. Cena przesyłki zależy od ilości, wielkości i wagi zamawianego towaru. Istnieje także możliwość odbioru osobistego zamawianego towaru.
 
8. Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań Sklep pozostaje do dyspozycji pod numerem telefonu: 12 311 02 26, adresem email: sklep@strazaczki.pl bądź poprzez czat na stronie Sklepu.
 
Copyright by Strażaczki.pl
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl